Klappat och klart!

Idag har jag varit på sista zumban här. Det kändes lite tråkigt. Läraren och jag har blivit lite kompisar och när jag berättade för henne att det var sista lektionen för mig så fick jag en CD-skiva med alla zumba låtarna på. "Du får den här så att du aldrig glömmer bort zumban". Söt!

Jag och Michelle åkte till Ellenton mallet idag. Jag köpte en blus och ett par skor. Efter det åkte vi och åt Amerikas nationalrätt, nämligen hamburgare. Vi åt på Five Guys som har de godaste hamburgarna jag har smakat hittills. Väldigt goda pomfrites har de också.

Imorgon är det Lucia (idag för er där hemma). Ät en lussebulle för mig!

Imorgon smäller det! Jag känner mig lite nervös, men jag hoppas på det bästa!



Charlotte Russe

Kommentarer
Postat av: idahoo

köpte du dom skorna?!!! snygga!

2008-12-13 @ 14:29:39
Postat av: Linda

Snygga skor!

2008-12-14 @ 19:05:49
URL: http://finest.se/liendea
Postat av: Anonym

SNYGGING hojta när du kan! Jag vill veta ALLT, hur gick det? Fick samtal av din kära värdmamma idag hahaha och Cara med. Jag spelade dum och sa att du skulle hem på semester xD LOOVE!

2008-12-15 @ 17:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0