Fjärde advent

För en vecka sedan satt jag och väntade på JFK för att få flyga hem. Det känns jättekonstigt att man är tillbaka till allt som man är van vid. Det har redan hunnit bli fjärde advent , så det blir lite kvällsmys ikväll med lussebullar(som jag bakade igår), pepparkakor och glögg.

Igår var jag på MUF's julmiddag. Det var riktigt roligt. God mat, mycket trevligt folk och underbara snapsvisor. Det blev tyvärr inga bilder tagna. Jag tog med mig kameran men det blev bara inte av.
 
Idag har jag varit iväg och köpt de sista julklapparna på Hälla. Jag kilade in på Din Sko och snackade lite med Emelie. Det är så kul att vara tillbaka och träffa alla igen. Det är sjukt! Man vet verkligen inte vad man har förrän man inte har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0